Meeloopstage Corporate Finance

  • {{tag}}

Wil je een meeloopstage in Corporate Finance doen? Dat kan bij PwC. Je loopt mee op verschillende opdrachten, zodat je in staat bent om de theorie te toetsen aan de praktijk en je je kennis in korte tijd kunt uitbreiden. Je maakt gebruik van al onze informatiebronnen en de kennis van onze professionals.

Wie ben je?

Je bent een talentvolle en ambitieuze student. Je wilt jezelf ontplooien en nu al vaardigheden, inzichten en relaties opbouwen die de rest van je carrière van pas komen.

  • Je bent een wo-Bachelor (derde jaar) of Master student Finance, Bedrijfskunde, Economie of Econometrie. Als je een andere studie volgt, maar wel duidelijke affiniteit met finance hebt, ben je ook welkom om te solliciteren.
  • Je bent ambitieus, proactief, analytisch, cijfermatig sterk, resultaatgericht en flexibel.
  • Je werkt graag in teamverband, hebt oog voor detail en presteert prima onder tijdsdruk.
  • Je hebt interesse in het laatste nieuws over actuele fusies en overnames en hebt relevante vakken gevolgd op het gebied van waarderingen en/of corporate finance.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Hoe ziet je werk eruit?

Je bent een belangrijke schakel binnen het team en ondersteunt bij de uitvoering van projecten en de voorbereiding van pitches. Je ondersteunt bij het identificeren en analyseren van potentiële acquisitietargets of kopers, het voorbereiden van waarderingsanalyses, het maken van financiële modellen en je doet zelfstandig research voor bedrijfs- en marktpresentaties.

Wat bieden we je?

Als je bij PwC stage gaat lopen, ben je verzekerd van diverse klanten, inspirerende collega's en een goede stagevergoeding.

  • Je bent werkzaam in één van de leading mid-market M&A teams van Nederland met een continue deal flow.
  • Je krijgt de kans om samen met ervaren professionals te werken aan zowel origination van deals als de executie ervan.
  • Je kunt ervaring opdoen binnen verschillende sector-teams, zoals Consumer & Retail, Industrial Products & Services, Technology/Media/Telecom & Healthcare en Debt Advisory.
  • Je krijgt eigen verantwoordelijkheden en de vrijheid om werkzaamheden naar je toe te trekken en deze zelfstandig uit te voeren.
  • Je krijgt een persoonlijke stagebegeleider toegewezen (een professional uit de praktijk) die de gehele stageperiode (minimaal 3 maanden) contact met je heeft en je ondersteunt bij je ontwikkeling.
  • Je stageperiode wordt in overleg met jou bepaald.

Wie zijn we?

Bij PwC Nederlandwillen we een bijdrage leveren aan het vertrouwen in de maatschappij en het oplossen van belangrijke problemen. Wij zijn een netwerk van firma’s in 157 landen met meer dan 208.000 mensen. In Nederland werken ruim 4.400 mensen met elkaar samen. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten.

De stage corporate finance valt binnen de business unit Deals & Forensics binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan de functie-eisen? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief en cijferlijsten indient, ontvang je binnen twee weken bericht over de voortgang. Heb je vragen? Bel of mail me gerust.
Romaana Bharos:

NB: Helaas kom je niet in aanmerking voor deze stage wanneer je bent uitgeschreven bij de universiteit.

Wij stellen acquisitie n.a.v. deze vacature niet op prijs.
(https://www.pwc.nl/nl/carriere/studenten/vacatures.html?vacancyId=4426&type=Internship)

Meeloopstage Project & Programma Management Publieke Sector

  • {{tag}}

Wil jij meewerken aan het evalueren van 9 ontwikkelingssamenwerkingsprojecten in Azië en Afrika? Geeft het jou energie om je maatschappelijke betrokkenheid in onze professionele praktijk toe te passen? Bij PwC krijg je die kans als stagiair(e) bij de afdeling Project & Programme Management. Door de stage ervaar je hoe het is om bij PwC te werken, word je uitgedaagd en besteden we veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Zit je in het derde jaar van je WO Bachelor of in je Master en studeer je Bestuurskunde, Internationale Betrekkingen, International Development, Bedrijfskunde en ben je beschikbaar in de periode februari-juni 2018? Solliciteer dan nu voor deze stageplek.

Wie ben je?

Je bent een talentvolle en ambitieuze student. Je wilt jezelf ontplooien en nu al vaardigheden, inzichten en relaties opbouwen die de rest van je carrière van pas komen.

  • Je bent derdejaars WO Bachelor- of Masterstudent Bestuurskunde, Internationale Betrekkingen, International Development, Bedrijfskunde of een vergelijkbare studie;
  • Je wilt graag ervaren hoe het is om als consultant te werken aan een grootschalig evaluatieonderzoek;
  • Je hebt ervaring met kwalitatieve onderzoeksmethoden, zoals het analyseren van documenten, het opstellen van vragenlijsten en het afnemen van interviews;
  • Je vindt het leuk om op praktische en creatieve wijze steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen;
  • Je beschikt over de flexibiliteit en communicatieve vaardigheden om goed in teamverband te kunnen werken en je in de klant in te leven;
  • Je weet duidelijk te motiveren waarom je een carrière als consultant én bij PwC ambieert.

Hoe ziet je werk eruit?

Als stagiair Project & Programma Management (PPM) werk je gedurende minimaal vijf maanden vier dagen per week. Je draait mee als volwaardig teamlid binnen onze praktijk in Den Haag en draagt bij aan evaluatieopdrachten in de publieke sector.

PPM voert verschillende subsidie- en investeringsprogramma’s uit voor de rijksoverheid. Op deze manier helpen wij de Rijksoverheid met het bereiken van hun beleidsdoelstellingen. Veel van deze subsidieprogramma’s hebben betrekking op ontwikkelingssamenwerking en zijn bijvoorbeeld gericht op politieke participatie van vrouwen, toegang tot schoon drinkwater en private sector ontwikkeling in ontwikkelingslanden. Daarnaast voeren we verschillende evaluaties uit naar projecten en programma’s van de rijksoverheid. Hierbij meten wij de resultaten en de impact van de investeringen van de overheid om zo ook advies te geven voor toekomstig beleid.

Vragen die belangrijk zijn bij het uitvoeren van evaluaties zijn:

  • Is het project op de juiste manier uitgevoerd?
  • Behaalt de projectorganisatie zijn ontwikkelingsdoelstellingen?
  • Welke impact heeft het project op de maatschappij?

Verder kun je samen met ons team meewerken aan het schrijven van onderzoeksvoorstellen voor evaluaties op landelijk (ministeries) en Europees niveau. Kortom, wij bieden je een uitdagende positie binnen een dynamische omgeving.

Wat bieden we je?

Als je bij PwC als stagiair aan de slag gaat, ben je verzekerd van interessante projecten, inspirerende collega's en een goede vergoeding.

  • Je maakt onderdeel uit van een jong en dynamisch team van gedreven consultants;
  • Je krijgt een professional uit de praktijk als persoonlijke begeleider toegewezen, die wekelijks contact met je heeft en je ondersteunt bij je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Wij garanderen een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer;
  • Je krijgt een laptop van de zaak en hebt de mogelijkheid om kennis te maken met jouw mogelijke toekomstige werkgever;
  • We zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en handelen daar ook naar;
  • We hebben oog voor persoonlijke verschillen en de ontwikkeling van je talent.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Deze functie valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse, herken je je in onze purpose en waarden en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten.

Solliciteren kan tot en met 20 december. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief en cijferlijsten indient, krijg je uiterlijk 22 december van ons een reactie op je sollicitatie. De gesprekken voor deze functie vinden begin januari plaats. Vanaf februari ben je officieel onderdeel van het Project & Programme Management Team en verwelkomen we je graag op je eerste werkdag!

Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

Edge, Deals Traineeship EMEA

  • {{tag}}

Als (bijna) afgestudeerd talent sta je te trappelen om je kennis in de praktijk toe te passen. Je hebt bewezen dat je slim, gedreven en ambitieus bent en nu wil je aan de slag. In een werkomgeving waarin je veel en snel leert en jezelf voortdurend ontwikkelt. Eén ding weet je zeker: je wilt adviseur worden. Met een economische, bedrijfskundige, sociale of technische master op zak gaat een wereld vol uitdaging voor je open bij Edge, ons Deals Traineeship voor Europa, het Midden Oosten en Afrika (EMEA).

Solliciteer voor Edge…

  • als jij een ambitieuze high potential bent, die klaar is om te starten in de professionele consultancy wereld.
  • als jij in het laatste jaar zit van je universitaire master in de richting van business, finance of een exacte studie.
  • als je ambitieus, proactief, analytisch, cijfermatig sterk, resultaatgericht en flexibel bent.
  • als je graag in teamverband werkt, oog hebt voor detail en prima presteert onder tijdsdruk.
  • als je interesse hebt in strategische vraagstukken, finance, fusies en overnames.
  • als je vloeiend Engels spreekt en schrijft.

Het programma

Het programma heet Edge, omdat het cutting-edge is. Wij bieden jou de middelen om voorop te lopen en een internationale deals-expert te worden met een brede skillset en een goed netwerk. Het programma daagt je uit en legt veel druk op je, maar het resultaat zorgt ervoor dat je aan het eind klaar bent voor de volgende stap in je carrière.

Edge is ontworpen om jou aan het begin van je carrière te helpen jouw ontwikkeling te versnellen tijdens de eerste dagen bij de Dealspraktijk. Het programma duurt drie jaar en begint officieel met een International Deals Foundation event in Madrid in september. Daar ontmoet je 150 andere starters en PwC Deals-leiders vanuit de hele EMEA. Zo ontdek je meteen wat je gaat doen in de Deals business. Vervolgens begin je in de Dealspraktijk van je lokale PwC-kantoor, waar je binnen twee jaar switcht tussen vier groepen. Zo kom je in aanraking met alle facetten en type klanten.

​Consultant Project & Programma Management - Financiële Sector

  • {{tag}}

Projectmatig werken, hoge diversiteit, toonaangevende opdrachtgevers en complexe vraagstukken waar digitalisering en de toepassing van emerging technologies een belangrijke rol spelen. Als consultant bij PwC wordt je continu uitgedaagd om in de snel veranderende en digitale wereld van vandaag mee te denken en mee te werken aan veranderinitiatieven bij onze klanten om ze voor te bereiden op de dag van morgen. Wij doen dit van strategievorming tot de daadwerkelijke realisatie (Strategy through Execution). Wil jij meewerken aan het ontwerpen en managen van deze grote verandertrajecten?

Bij PwC krijg je die kans als Consultant bij de afdeling Project & Programma Management binnen de financiële sector. Je wordt uitgedaagd, je krijgt trainingen en we besteden veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Deze functie maakt onderdeel uit van het Consulting Traineeship.

Wie ben je?

Je vindt het leuk om op een praktische en creatieve manier steeds weer nieuwe opdrachten uit te voeren en complexe vraagstukken daarbinnen op te lossen. Door je adviesvaardigheden weet je klanten slagvaardig en doortastend te ondersteunen.

  • Je hebt een afgeronde Master in een financiële, economische of bedrijfskundige richting. Maar met een technische of aanverwante studie kun je ook bij ons terecht;
  • Je hebt maximaal 2 jaar werkervaring;
  • Je bent analytisch vaardig, daadkrachtig, werkt graag samen met je collega’s en klanten. Daarnaast vind je het belangrijk jezelf steeds uit te dagen en verder te ontwikkelen;
  • Je hebt affiniteit met zowel de financiële als de procesmatige elementen van project en programma management;
  • Je hebt affiniteit met de financiële sector en ontwikkelingen die in deze sector plaatsvinden;
  • Je hebt affiniteit met en belangstelling voor digitalisering en hoe organisaties zich kunnen inrichten om in te springen op een veranderende omgeving;
  • Je hebt een ondernemende en resultaatgerichte houding en je vindt het leuk om op praktische en creatieve wijze steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen;
  • Je bent doortastend, flexibel en communicatief vaardig en in staat om in overleg met het team en de klant tot goede oplossingen te komen;
  • Je bent gewend om initiatief te nemen en proactief te handelen;
  • Je bent goed in het onderbouwen van je standpunten;
  • Je bent een team player, sociaal, ambitieus en zeer gemotiveerd;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Hoe ziet je werk eruit?

Als Consultant Project & Programma Management (PPM) werk je als volwaardig teamlid binnen onze praktijk in Amsterdam. Je bent in teamverband verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende kortlopende adviestrajecten maar ook voor meerjarige en complexe projecten of programma’s in de financiële sector.

Veel organisaties kampen met een groeiend aantal veranderinitiatieven als gevolg van noodzakelijke kostenbesparingen, procesoptimalisatie, fusies, acquisities of wijzigingen in wet- en regelgeving. Daarbij blijkt het steeds lastiger om een goede afstemming te vinden tussen deze veranderinitiatieven en de strategische doelen van de organisatie. Dit leidt regelmatig tot inefficiëntie en andere problemen bij het uitvoeren van projecten en programma’s waardoor business cases niet gerealiseerd blijken te worden. Binnen PPM helpen wij organisaties om hun investeringen om te zetten in tastbare en blijvende resultaten. Dit doen wij binnen de financiële sector voornamelijk voor banken, verzekeraars en pensioenfondsen door samen met onze klanten complexe projecten en veranderprogramma’s te ontwerpen, managen en realiseren. Daarnaast helpen wij onze klanten onder meer in het opzetten en inrichten van portfolio management en/of nemen een leidende rol in een PMO of Transformatie Office-functie om veranderinitiatieven aan te sturen en op koers te houden.

Als consultant ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk voor het succesvol uitvoeren van projecten en programma’s maar ook het adviseren van organisaties over de inrichting en aansturing van hun project- en/of programma organisatie. Kortom, een uitdagende positie binnen een dynamische omgeving die continue aan verandering onderhevig is.

Wat bieden we je?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als consultant werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. Bovendien bieden we je:

  • Er is veel afwisseling in opdrachten, van kortlopende designvraagstukken en business cases tot en met het begeleiden van complexe verandertrajecten in de financiële sector;
  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30 -32 vakantiedagen en de mogelijkheid je overuren in te zetten in vakantiedag.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.
We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Solliciteer nu!

Heb je interesse, herken je je in onze purpose en waarden en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten. Binnen twee weken ontvang je bericht over de voortgang. De deadline om te solliciteren is 2 februari 2018. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

​Consultant Data Analytics

  • {{tag}}

Als Consultant bij Data Analytics doe je voortdurend een beroep op je analytische én je communicatieve vaardigheden. Je wordt uitgedaagd jezelf te overtreffen en je bent breed inzetbaar. Je werkt samen met zowel collega's uit je eigen team als uit andere teams binnen PwC, waardoor je je kunt ontwikkelen in je eigen vakgebied én je optimaal kunt leren van elkaars expertise. 

Startdatum in overleg.

Een startend consultant bij Data Analytics is onderdeel van het Consulting Traineeship, een tweejarig traject waarin veel aandacht wordt besteed aan je persoonlijke ontwikkeling.

Wie ben je?

Je staat op het punt van afstuderen of hebt dit net gedaan en wilt jezelf graag verder ontwikkelen. Als Consultant Data Analytics wil je groeien, relaties opbouwen, impact maken en het beste uit jezelf en je collega’s halen.

  • Je hebt een (bijna) afgeronde Econometrische, Wiskundige of aanverwante opleiding op academisch niveau met goede studieresultaten;
  • Je hebt circa 0 tot 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt communicatieve en commerciële kwaliteiten;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo.

Hoe ziet je werk eruit?

Je werkt binnen het team Data Analytics en gebruikt je analytische vaardigheden om praktische oplossingen te bedenken voor complexe problemen binnen de publieke, commerciële en financiële sector.

  • Je werkzaamheden bestaan uit business modelling, (financieel) risicomanagement, procesoptimalisatie (waaronder Lean Six Sigma), executive decision support, performance management, datamanagement, customer analytics, predictive analytics en corporate intelligence.

Wat bieden we je?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als consultant Data Analytics werk je in een team met academische achtergrond in Econometrie, Statistiek en/of Wiskunde. Door jouw en onze gecombineerde expertise zijn we in staat complexe problemen en vraagstukken te vertalen naar praktische adviezen en inzichten, waarmee we in samenwerking met klanten innovatie en resultaatverbetering bewerkstelligen. Verder bieden wij je:

  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 32 vakantiedagen.
  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Marktconform salaris met een contract voor onbepaalde tijd.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.
We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

De vacature consultant Data Analytics valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse, herken je je in onze purpose en waarden en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten. Binnen twee weken ontvang je bericht over de voortgang. De deadline om te solliciteren is 28 januari 2018. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Romaana Bharos

Consultant Deal Analytics

  • {{tag}}

As a Consultant Deal Analytics you will become part of the PwC Deal Analytics team. This team is part of PwC’s leading Mergers & Acquisitions (‘Deals’) practice and conducts high impact data & analytics projects in a deals context. In this young and fast growing team you will work on creating value for our customers by providing new and original insights. You will work with data from their sales, marketing, operational- and financial systems to identify key value drivers and advice on possibilities to improve. You will work in deal teams consisting of colleagues with different backgrounds and expertise, in which you are responsible for the data analytics driven insights. You will work on 8 – 10 projects each year for both corporate & PE client, giving you a unique insight into the Dutch & international business world.

Who are you?

Your passion is to work with data in order to solve a wide array of deal related problems while working in a dynamic environment.

And that’s not all:

  • You’ve got a master’s degree in econometrics, mathematics, engineering or another related study;
  • We are also interested if you have a master in social sciences/business administration with strong specialisation towards applied statistics;
  • You have 0-2 years relevant working experience.

Characteristics:

  • You are very curious by nature; enjoy diving deep to find the answer to yet unknown questions;
  • You have the desire to go beneath the surface of a problem;
  • You are confident, self-secure and flexible;
  • You have the ability to work in situations where a lot is unknown and where that can change quickly;
  • You are self-learning: stay ahead in a fast changing field of expertise;
  • You are result focused and pragmatic;
  • You have done significant extra-curricular activities and/or achieved high grades.

Capabilities:

  • Strong statistical and mathematical skills;
  • Basic knowledge of business strategy;
  • Ability to work in a fast paced, multi-disciplinary and ever changing environment;
  • Ability to advice sr. management & clients in a clear and concise way;
  • Ability to work both autonomously as well as in teams;
  • Strong written and verbal communication skills in Dutch and English;
  • Basic experience with R, Python, Matlab, Hadoop, (MY)SQL, SPSS, programming or similar is preferable

PwC is investing heavily in its data analytics capabilities. You will work in the Deal Analytics team, and also become part of the wider PwC Data Analytics community in which we collaborate with Data Analytics teams across PwC.

What the job entails?

The PwC Deals professionals supports our clients in initiating and executing complex transactions. The projects involve supporting clients in buy side and sell side projects in which data analytics plays an increasingly important role. In terms of analysis, we focus not on one single technique, but make sure we have a wide range of techniques and tools at our disposal to optimally help our clients. The Dutch Deal Analytics team works closely together with data analytics teams in other countries such as Germany and the United Kingdom as well as globally. International opportunities therefore can become part of your career development. Next to access to internal and external training and learning opportunities there is an important element of learning on the job to develop your data analytics capabilities

What do we offer?

The chance to be part of a young and growing team in one of the most successful Deal practices in the market. You’ll be working in an environment where your opinion is welcome, regardless of the level of your role or your background. In short: this is a stimulating and challenging job in an open organization.

The world of Data is constantly changing. Your learning curve will be really steep, and you can count on active in-house guidance from experienced partners and directors. That way, you will get plenty of opportunities for professional and personal growth.
You'll be assured of a variety of clients, inspiring colleagues and great working conditions which have been set up with your growth in mind.

And there’s more:

  • You’ll be part of an international consulting firm;
  • Both the primary and the secondary employment conditions are first-rate, with a partially non-contributory pension, 32 vacation days and a leased car, to name but a few of the perks.

Who are we?

We are PwC, established in 1849. Through various mergers, we have now become a worldwide business service provider with activities in the field of Assurance, Tax and Advisory. We operate in this field within a large range of sectors and clients.

We employ 223,000 people, across 157 countries PwC Nederland employs a total of over 4,700 people. Our relevance and purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. This manifests itself in the way we work and who we are, guided by our values: Act with integrity, Make a difference, Care, Work together and Reimagine the possible. For more background information about us, visit our website.

The Consultant Deal Analytics falls within the field of Advisory, we advise clients in the areas of mergers and acquisitions, organizational development, performance improvement and crisis management.

Apply now!

Are you interested in this vacancy and do you meet all the requirements? Apply directly via the form below. After you submit your application, including CV motivation letter and transcripts we will be in touch within two weeks to report on your application’s progress. The deadline for applying is February 18th.

If you have any questions relating to this vacancy, don't hesitate to call me or send me an e-mail.

Romaana Bharos

Afstudeerstage - Risk Assurance

  • {{tag}}

Je bent bijna klaar met je masterstudie en je wil je scriptie of afstudeeropdracht graag bij een bedrijf schrijven. Bij Risk Assurance hebben wij afstudeermogelijkheden het hele jaar door en bieden daarin ook een goede begeleiding. Stagiaires krijgen een goede indruk van de praktijk en hebben toegang tot kennis en databronnen die doorgaans niet op universiteiten aanwezig zijn. In veel gevallen is een succesvolle stage een mooie eerste stap voor een verdere carrière binnen PwC.


Een scriptiestage bij PwC biedt jou de gelegenheid om waardevolle en relevante ervaring op te doen. Naast het schrijven van je scriptie is het ook mogelijk om praktijkervaring op te doen. In het Risk Assurance team ondersteun je onze klanten met innovatieve diensten, producten en tools bij het proactief bewaken en managen van risico’s in een steeds complexere samenleving. Enerzijds help je hen met het controleren en beoordelen van interne controlesystemen en fraudepreventie ter ondersteuning van een betrouwbare jaarrekening. Anderzijds geef jij klanten advies op het gebied van bijvoorbeeld big data, cyber security, data analyse en ERP systemen. Alles in het kader van risico en beheersing.

Wie ben je?
Je bent een talentvolle en ambitieuze student. Je wilt jezelf ontplooien en nu al vaardigheden, inzichten en relaties opbouwen die de rest van je carrière van pas komen.

  • Je zit in de laatste fase van je master Bedrijfseconomie, (Technische) Bedrijfskunde, (Bestuurlijke) Informatiekunde, Business Information Management, Informatica, Econometrie, Wiskunde of andere aanverwante opleiding;
  • Je hebt affiniteit met bedrijfs- en IT-processen;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo;
  • Je bent 3 tot 6 maanden beschikbaar (minimaal 3 dagen per week);
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands;
  • Je ziet deze afstudeerstage als een opstap naar een baan bij PwC.

Hoe ziet je werk eruit?

Je belangrijkste bezigheid is het schrijven van je scriptie of afstudeeropdracht. Als afstudeerstagiair krijg je voldoende mogelijkheden om PwC te leren kennen. Je werkt bij ons op kantoor aan je onderzoek of afstudeerscriptie. Uiteraard kan je al je verplichtingen blijven volgen tijdens je stage.

We gaan graag in discussie over jouw ideeën over een onderwerp. Er is veel mogelijk, denk aan onderwerpen zoals Enterprise Risk Management, Cloud Computing, Robotisering, Internet of Things (IoT), Continuous Assurance, Blockchain, Artificial Intelligence, Agility, Risk Culture, IT-gerelateerde regelgeving of data-analyse.

Door de open cultuur en ruimtes heb je veel contact met alle collega's. Je zult hierdoor merken dat jouw ondersteuning binnen de groep niet beperkt blijft tot alleen jouw begeleider. Andere collega’s staan jou ook graag bij wanneer je vragen hebt of tegen problemen aanloopt. Doordat je omringd bent door professionals die veel verschillende klanten bedienen, heb je volop mogelijkheden om jouw kennis, theorieën en conclusies aan de praktijk te toetsen.

Sanne Amber Maas rolde via haar afstudeerstage bij PwC binnen en is inmiddels 2,5 jaar in dienst: 'Ik heb mijn masterscriptie geschreven bij Risk Assurance. Omdat het me eigenlijk ook nog heel fijn leek om mijn laatste maanden te genieten van de Universiteitsbibliotheek en mijn vrijheid heb ik wel lang getwijfeld. Maar uiteindelijk heb ik toch gesolliciteerd en ik moet daar nog steeds met een glimlach aan terugdenken. Het scriptieonderwerp crowdfunding had ik niet meteen aan PwC gerelateerd, maar toen ik tijdens mijn sollicitatiegesprek helder wist uit te leggen hoe ik een risicofactor wilde koppelen aan crowdfunding profielen, was mijn PwC-coach overtuigd. Niet alleen had ik toegang tot klanten in alle sectoren, maar ook toegang tot de kennis van een onwijs scala aan professionals. Het was een heel fijne werkomgeving en ik had door mijn stage ook een paar maanden de tijd om mezelf goed neer te zetten en uit te zoeken of PwC iets voor mij was. Na veel gesprekken met mijn PwC-coach, koffies met andere collega’s, scriptie-baalmomenten met mede-stagiaires had ik na de eerste scriptie deadline mijn MSc-diploma én een contract bij PwC op zak!

Wat bieden we je?

Als je bij PwC als afstudeerstagiair aan de slag gaat, ben je verzekerd van diverse klanten, inspirerende collega's en een goede stagevergoeding.

  • Je krijgt een professional uit de praktijk als persoonlijke begeleider toegewezen die regelmatig contact met je heeft en je ondersteunt bij je ontwikkeling, het zoeken naar een relevant onderwerp en het schrijven van je scriptie;
  • Je hebt onze informatiebronnen tot je beschikking, evenals de kennis en ervaring van je (mogelijk) toekomstige collega’s;
  • Je krijgt de kans PwC van binnenuit te leren kennen, als een mogelijk toekomstige werkgever;
  • We bieden je een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Naast het schrijven van je scriptie of afstudeeropdracht mag je meekijken bij klantopdrachten. Zo zie je met eigen ogen hoe onze professionals bedrijfsprocessen evalueren, bedrijfsmaatregelen toetsen en advies geven over proces-, IT- en beheersvraagstukken;
  • Je krijgt een laptop van de zaak.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken meer dan 5000 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Deze afstudeerstage valt binnen de afdeling Risk Assurance, waarin we onze klanten ondersteunen met innovatieve diensten, producten en tools bij het pro-actief bewaken en managen van risico’s in een steeds complexere samenleving. We begeleiden hen bij het realiseren van efficiënte, effectieve en beheerste bedrijfsprocessen en systemen en vraagstukken op het gebied van big data, cyber security, data analyse, IT audits en internal audits.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijken hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct via de volgende link.

Heb je voorkeur voor een specifieke afdeling of heb je goede ideeën voor je afstudeeronderwerp? Benoem dit in je motivatiebrief. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat je verder in het proces met de juiste mensen aan tafel komt te zitten. Daarnaast zien wij graag in je brief terug voor welke periode je interesse hebt in een afstudeerstage.


Heb je vragen over deze afstudeerstage bij Risk Assurance neem dan contact met mij op via: yolanda.bogaards@pwc.com

Adviseur Finance en IT Publieke Sector

  • {{tag}}

Nieuwe technologische concepten leveren in de publieke sector grote uitdadingen op. IT is een sterk groeiend onderdeel van de bedrijfsvoering en neemt primaire processen over. Denk aan digitalisering en robotisering van processen maar ook het steeds breder verzamelen, koppelen en analyseren van de gegevens. De informatievoorziening verwordt tot een belangrijke productiefactor. 


Als beginnend ‘Adviseur Finance-IT Publieke Sector’, help jij aansprekende publieke instanties een gezonde informatievoorziening te ontwikkelen met een toekomstvast financieel fundament. Je helpt bij het in kaart brengen van de Finance-IT kosten baseline. Ook help je bij de analyse en de tactisch strategische dialoog die daar op volgt.

Met deze ervaringen kun je doorgroeien in naar een bredere adviseurs rol. Een bredere rol waarin je organisaties bijvoorbeeld helpt bij het bij het vinden van de juiste balans tussen het gebruik van IT en de kosten van IT, alsook helpt bij het proactief inspringen op relevante (IT) ontwikkelingen.

Wie ben je?

Je bent een talentvolle en ambitieuze starter en neemt de verantwoordelijkheid voor je eigen kansen en ontwikkeling. Je wilt jezelf ontplooien, zowel vakinhoudelijk als je sociale vaardigheden en inzichten en relaties opbouwen die de rest van je carrière van pas komen.

  • Je hebt een afgeronde WO of HBO-opleiding Finance, Management & Gezondheidszorg, (Technische) Bedrijfskunde, (Bedrijfs-) Economie, Bestuurskunde, Information Management, Informatica, Econometrie of Wiskunde;
  • Of andere aanverwante opleiding en een feeling voor finance en een goed begrip van nieuwe technologische concepten;
  • Ervaring in de zorg, onderwijs, gemeenten, provincies of waterschappen, woningbouwcorporaties of vergelijkbare (publieke) sectoren is een pré;
  • Je bent in staat om snel te redeneren en met informatiesysteem specialisten gegevens uit systemen te verzamelen, te interpreteren en aan ‘niet IT-ers’ de verbanden uit te leggen, ook als het geen goed nieuws is;
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Hoe ziet je werk eruit?

Je brengt ons concept van ICT kosten baselining over naar onze klanten, richt het daarvoor benodigde instrument in, helpt de benodigde data te verzamelen, analyseert en verifieert deze. Vervolgens rapporteer je samen in een team de bevindingen en voer je de strategisch tactische dialoog over de resultaten met de opdrachtgever en betrokken stakeholders.

Ook ben je betrokken bij het opleiden van de opdrachtgever in het hanteren en leren interpreteren van de resultaten. Daarnaast ontwikkel je business cases en reken je deze door. Tot slot houd je de vinger aan de pols bij de ontwikkelingen die de klant vervolgens doormaakt.

Je werkt op projectbasis samen met collega’s met verschillende competenties in wisselende teams.

Binnen PwC help je bij het verder uitbouwen van ons PS team. Je draagt bij aan de doorontwikkeling van onze PS proposities, methodologieën en tools.

Wat kan je van PwC verwachten?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als associate werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je krijgt de kans om in een ‘high profile’ team, mee te helpen aan het uitbouwen van een van de meest strategische proposities van PwC. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. Bovendien bieden we je:

  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • De mogelijkheid om je postmaster Register Controller, Register IT Auditor, Register Operational Auditor of andere postdoctorale opleidingen te halen;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30 vakantiedagen en de mogelijkheid je overuren in te zetten in vakantiedag.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken meer dan 5000 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Deze functie valt binnen de afdeling Risk Assurance, waarin we onze klanten ondersteunen met innovatieve diensten, producten en tools bij het pro-actief bewaken en managen van risico’s in een steeds complexere samenleving. We begeleiden hen bij het realiseren van efficiënte, effectieve en beheerste bedrijfsprocessen en systemen en vraagstukken op het gebied van big data, cyber security, data analyse, IT audits en internal audits.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijken hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct via de volgende link.


Heb je vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact met me op via: yolanda.bogaards@pwc.com

Associate - Risk Assurance

  • {{tag}}

Wil je werken en studeren tegelijk én je carrière in de hoogste versnelling zetten? Deze vacature voor Associate bij Risk Assurance biedt je zowel praktijkervaring als vakinhoudelijke verdieping binnen een (inter)nationale omgeving. Je leert hoe je waarborgen en verbeteringen brengt in de bedrijfsprocessen, informatiesystemen en risicobeheersing van je klanten, die in sterke mate meewegen bij het behalen van hun ondernemingsdoelstellingen. Altijd draagt jouw hulp bij onze klanten bij aan hun maatschappelijke relevantie.

Wie ben je?

Je bent een talentvolle en ambitieuze starter en neemt de verantwoordelijkheid voor je eigen kansen en ontwikkeling. Je wilt jezelf ontplooien, zowel vakinhoudelijk als je sociale vaardigheden en inzichten en relaties opbouwen die de rest van je carrière van pas komen.

  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding (Bedrijfs-) Economie, (Technische) Bedrijfskunde, Information Management, Informatica, Econometrie of Wiskunde;
  • Je wilt zowel audit als advieswerk doen;
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Hoe ziet je werk eruit?

Je volgt trainingen en draait daarna direct mee in de praktijk. Jouw klanten variëren van lokale spelers tot grote multinationals in verschillende marktsectoren. Je interviewt je klanten, verzamelt informatie (bijvoorbeeld via data-analyse), beoordeelt de betrouwbaarheid van interne (geautomatiseerde) processen, adviseert over risicobeheersing en implementeert. Je werkt regelmatig bij de klant en leert van de ervaren PwC’ers met wie je samenwerkt.

Romy van Keulen rolde via haar afstudeerstage bij PwC binnen en is nu 3 jaar bij PwC in dienst binnen de groep Private Companies & Public Sector: "Ondertussen ben ik alweer sinds 2014 werkzaam bij Risk Assurance in de regio Rotterdam. Deze afgelopen jaren heb ik verschillende type opdrachten uitgevoerd bij allerlei organisaties. Zo mag ik binnenkijken bij ongeveer 20 klanten per jaar. Dit zijn voornamelijk klanten in de regio Rotterdam, bijvoorbeeld in de haven of midden in het centrum, vlakbij huis! In de afgelopen tijd heb ik veel verschillende leerervaringen opgedaan. Niet alleen op het gebied van processen en IT-systemen maar ook in de samenwerking met allerlei organisaties en de verschillende bedrijfsculturen die daarbij horen. Al deze ervaringen komen goed van pas bij mijn huidige opdracht: een klant helpen met het op orde brengen van hun interne processen met het doel optimaal gebruik te gaan maken van de IT systemen zodat deze klant efficiënter kan werken. In dit project zijn we gestart met het uitvoeren van een gap analyse zodat wij hen zo goed mogelijk kunnen adviseren over het beter inrichten van hun processen. Dit doen we aan de hand van praktische workshops, waarin we samen met de klant naar de voor hen best passende oplossingen zoeken."

Wat kan je bij PwC verwachten?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als associatewerk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. Bovendien bieden we je:

  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • De mogelijkheid om je postmaster Register Controller, Register IT Auditor, Register Operational Auditor of andere postdoctorale opleidingen te halen;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30 vakantiedagen en de mogelijkheid je overuren in te zetten in vakantiedag.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken meer dan 5000 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Deze functie valt binnen de afdeling Risk Assurance, waarin we onze klanten ondersteunen met innovatieve diensten, producten en tools bij het pro-actief bewaken en managen van risico’s in een steeds complexere samenleving. We begeleiden hen bij het realiseren van efficiënte, effectieve en beheerste bedrijfsprocessen en systemen en vraagstukken op het gebied van big data, cyber security, data analyse, IT audits en internal audits.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijken hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct via de volgende link.


Heb je vragen over deze vacature? Neem dan gerust contact met me op via: yolanda.bogaards@pwc.com

Meeloopstage Project & Programma Management

  • {{tag}}

Projectmatig werken, hoge diversiteit, toonaangevende opdrachtgevers en complexe vraagstukken waar digitalisering en de toepassing van emerging technologies een belangrijke rol spelen. Als consultant bij PwC wordt je continu uitgedaagd om in de snel veranderende en digitale wereld van vandaag mee te denken en mee te werken aan veranderinitiatieven bij onze klanten om ze voor te bereiden op de dag van morgen. Wij doen dit van strategievorming tot de daadwerkelijke realisatie (Strategy through Execution).

Als stagiair(e) bij de afdeling Project & Programme Management krijg je de kans om mee te werken aan het ontwikkelen van nieuwe benaderingen om onze klanten te helpen. Door de stage ervaar je hoe het is om bij PwC te werken, wordt je uitgedaagd en besteden we veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Ben je derdejaars WO Bachelor- of Masterstudent en studeer je Business Information Management, Bedrijfskunde, of Bedrijfseconomie en ben je minimaal vier maanden beschikbaar? Solliciteer dan nu voor deze stageplek.

Wie ben je?

  • Jij bent analytisch vaardig, daadkrachtig, werkt graag samen met je collega’s en klanten. Daarnaast vind jij het belangrijk jezelf steeds uit te dagen en verder te ontwikkelen;
  • Je bent derdejaars WO Bachelor- of Masterstudent Business Information Management, Bedrijfskunde, Economie of een vergelijkbare studie;
  • Je wilt graag ervaren hoe het is om als consultant te werken;
  • Je hebt affiniteit met en belangstelling voor Digitalisering en hoe organisaties zich kunnen inrichten om in te springen op een veranderende omgeving;
  • Je vindt het leuk om op praktische en creatieve wijze steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen;
  • Je beschikt over de flexibiliteit en communicatieve vaardigheden om goed in teamverband te kunnen werken en je in de klant in te leven;
  • Je weet duidelijk te motiveren waarom je een carrière als consultant én bij PwC ambieert;
  • Jij bent een team player, sociaal, ambitieus en zeer gemotiveerd.

Hoe ziet je werk eruit?

Als stagiair Project & Programma Management (PPM) werk je gedurende minimaal vier maanden vier dagen per week. Je draait mee als volwaardig teamlid binnen onze praktijk in Amsterdam en draagt bij aan competentieontwikkeling binnen het team.

Je collega’s binnen PPM werken samen binnen een groter projectteam met collega’s vanuit andere disciplines om klanten bij te staan bij het managen van veelal complexe transformatieprogramma’s en projecten. Zij dragen onder meer bij aan het ontwerpen, plannen, managen en opleveren van deze complexe projecten en veranderprogramma’s, het opzetten en inrichten van Portfolio management en/of nemen een leidende rol in een PMO of Transformatie Office-functie.

Als stagiaire ga je aan de slag om deze competentie verder te ontwikkelen met focus op digitalisering en nieuwe manieren van werken (agile) zodat wij onze klanten nog beter kunnen helpen. Je krijgt 1-op-1 coaching, trainingsmogelijkheden en wij besteden veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

Wat bieden wij je?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als stagiair werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren.

  • Je maakt onderdeel uit van een jong en dynamisch team van gedreven consultants;
  • Je krijgt een professional uit de praktijk als persoonlijke begeleider toegewezen, die wekelijks contact met je heeft en je ondersteunt bij je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Wij garanderen een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer;
  • Je krijgt een laptop van de zaak en hebt de mogelijkheid om kennis te maken met jouw mogelijke toekomstige werkgever;
  • We zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en handelen daar ook naar;
  • We hebben oog voor persoonlijke verschillen en de ontwikkeling van je talent.

Wie zijn wij?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

Deze functie valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse, herken je je in onze purpose en waarden en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten.

Solliciteren kan tot en met 20 december. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief en cijferlijsten indient, krijg je uiterlijk 22 december van ons een reactie op je sollicitatie. De gesprekken voor deze functie vinden begin januari plaats. Vanaf februari ben je officieel onderdeel van het Project & Programme Management Team en verwelkomen we je graag op je eerste werkdag!

Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

Consultant Supply Chain Management & Procurement

  • {{tag}}

Projectmatig werken, hoge diversiteit, toonaangevende opdrachtgevers en complexe vraagstukken waar digitalisering en de toepassing van emerging technologies een belangrijke rol spelen. Zijn dit de thema’s die jou als young professional aanspreken na jouw academische opleiding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als consultant bij PwC wordt je continue uitgedaagd om in de snel veranderende en digitale wereld van vandaag mee te denken en mee te werken aan veranderinitiatieven bij onze klanten om ze voor te bereiden op de dag van morgen. Wij doen dit van strategievorming tot de daadwerkelijke realisatie (Strategy through Execution).
Naast een Consulting team voor de Financiële Sector en de Publieke Sector heeft PwC een Consulting team voor de Commerciële sector. Wegens sterke groei van dit team biedt PwC jou de kans om in de Commerciële sector in een internationale omgeving met klanten mee te denken en te werken aan innovatieve (technologische) oplossingen.
Je krijgt training, 1-op-1 coaching en wij besteden veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

Wie ben je?

Jij bent analytisch vaardig, daadkrachtig, werkt graag samen met je collega’s en klanten. Daarnaast vind jij het belangrijk jezelf steeds uit te dagen en verder te ontwikkelen.

  • Je bent in het bezit van een afgeronde wo-master opleiding bij voorkeur in een technische of financieel-economische richting;
  • Je hebt circa o tot 2 jaar werkervaring;
  • Je hebt uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal; Duits is een pre;
  • Je weet door adviesvaardigheden je klanten te inspireren en te binden;
  • Je hebt affiniteit met en belangstelling voor Digitalisering en emerging technologies zoals IoT, augmented reality, artificial intelligence en blockchain;
  • Jij werkt graag samen met internationale klanten en bent bereid om op projectbasis in het buitenland te werken;
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo.

Hoe ziet je werk eruit?

Als onderdeel van een PwC projectteam werk je samen met onze klanten aan uitdagende en complexe vraagstukken. Dit maakt het werk afwisselend en stelt jou in staat om verschillende organisaties van binnen te zien en samen met de klant verbeterinitiatieven te realiseren.
Ons team dat zich richt op de Commerciële sector bestaat uit verschillende competenties. Als consultant werk je vanuit één competentie en werk je nauw samen met de collega’s uit overige competenties en in veel gevallen ook met onze deals, audit en/of tax collega’s. Vaak maak je deel uit van een internationaal projectteam.
Als Consultant Supply Chain Management & Procurement adviseer je onze klanten hoe zij meer waarde kunnen realiseren door hun manufacturing, supply chain en procurement processen en organisatie te optimaliseren. Hierbij kun je denken aan het toepassen van de nieuwste (digitale) ontwikkelingen, het ontwerpen en realiseren van nieuwe organisatiestructuren, implementeren van nieuwe supply chain concepten, optimaliseren van de internationale manufacturing footprint, het introduceren van Sales & Operations Planning, kostenreductieprogramma’s, spend analyses en Lean Six Sigma procesverbetering.

Een greep uit onze projecten:

  • Productportfolio optimalisatie:waarbij we samen met de klant (met name Sales, R&D en Operations afdelingen van de klant) hebben onderzocht welke productportfolio voor een klant optimaal is. Kwalitatieve en kwantitatieve factoren zijn onderzocht en geoptimaliseerd op gebieden van supply chain kosten, groeimogelijkheden in de markt en key account planning. Vanuit het PwC team hebben we de klant bij dit proces intensief aan de hand genomen in het denkproces en de transitie zodat er een gedragen resultaat uitkwam;
  • Het optimaliseren van de waardeketen van een organisatie:voor een grote internationale onderneming hebben we de waardeketen geanalyseerd en samen met de organisatie een nieuw en geïntegreerd en gestroomlijnd operating model opgesteld. Hierin spelen heldere beslissingsbevoegdheden binnen de Supply Chain organisatie op lokaal, regionaal en internationaal niveau en een optimale operationele, juridische en fiscale structuur een cruciale rol. We hebben vervolgens de klant geholpen bij het implementeren van het nieuwe organisatiemodel, zodat zij efficiënter en flexibeler kunnen opereren in een internationale markt;
  • Definieren en implementeren van de supply chain organisatie: voor een middelgroot bedrijf in de maakindustrie hebben we de supply chain organisatie doorgelicht. Daarbij hebben we gekeken naar hoe de organisatie en de processen aansluiten op de strategie van die organisatie en de veranderende markt. Op basis van de analyse zijn een aantal verbetertrajecten opgestart om de aansluiting te houden met de verder digitaliserende markt, de veranderende vraag van de klant en het optimaliseren van de interne organisatie.

Wat bieden we je?

Jouw carrière is wat het is: van jou. Jíj bepaalt. Wíj bieden je de kansen. Op uitdagend werk dat er toe doet. Om het maximale uit jezelf te halen. Om mee te bouwen aan het vertrouwen in de maatschappij en een bijdrage te leveren aan het oplossen van belangrijke problemen. Daarbij word je intensief begeleid en er is ruimte voor jouw ambitie en persoonlijke keuzes. We bieden afwisselende werkzaamheden bij vooraanstaande klanten. Je hebt toegang tot een wereldwijd netwerk en deelt je kennis, ideeën en vragen met de beste professionals uit je vakgebied en andere disciplines. Je wordt gewaardeerd om wie je bent én wat je doet. In een inspirerende, inclusieve en respectvolle werkomgeving met leuke collega’s.
Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als consultant werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. Bovendien bieden we je:

  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30 -32 vakantiedagen.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.
We hebben 236.000 mensen in dienst, verdeeld over 158 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.
De vacature Consultant Supply Chain Management valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van organisatieontwikkeling, fusies en overnames, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan de functie-eisen? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief en cijferlijsten van je bachelor- en masteropleiding indient, ontvang je binnen twee weken bericht over je sollicitatie. De deadline voor solliciteren is 25 februari 2018. Heb je vragen? Bel of mail ons gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

Consultant M&A IT Strategy

  • {{tag}}

Wil je werken op het raakvlak van M&A en IT? Grijp dan nu jouw kans om IT strategie te combineren met de dynamische fusie- en overname wereld. Je ondersteunt klanten bij het snel vormen van een mening over de effectiviteit van IT in het perspectief van overnames en ondersteunt klanten met integratie en ontvlechting van IT en Operaties. Je werkt in een senior adviesteam met sterke coaching, en uitdagende klantdiscussies op C-level.

Wie ben je?

Je bent een starter en toe aan een nieuwe uitdaging. Je wilt kennis en kunde op het gebied van IT combineren met een breder perspectief op een fusie- of overname, zoals Finance of Operations.

  • Je hebt een afgeronde WO opleiding bij voorkeur in een Bèta richting of je hebt een bewijsbare affiniteit met IT
  • Je hebt circa 0-2 jaar werkervaring op het gebied van IT
  • Je bent analytisch sterk en financieel goed onderlegd, je hebt goede rapportage vaardigheden (ook in het Engels) en een stevige persoonlijkheid.
  • Interesse in en eventueel ervaring met IT verandertrajecten
  • Brede kennis van IT strategie, applicaties en systemen
  • Je vindt het leuk om in een snel veranderende omgeving met de klant zowel op inhoud als proces na te denken over wat het verschil gaat maken in een transactie.
  • Natuurlijk werk je graag in een team en heb je een gezonde dosis humor.
  • Ervaring met fusies en overnames is een pre

Hoe ziet je werk eruit?

Vanuit een IT perspectief houd jij je bezig met:

  • Je houdt je bezig met het inschatten van de risico's en kansen van een transactie, gericht op de kwaliteit en effectiviteit van IT en haar bijdrage aan de bedrijfsdoelstellingen (IT due diligence)
  • het beoordelen van synergie of kostenbesparingen
  • het adviseren van IT integratie- of separatieplannen
  • het adviseren van waardecreatie en groei door juiste toepassing van IT na een overname

Je maakt deel uit van een (inter)nationaal deal team op wisselende opdrachten in binnen- en buitenland. Je hebt veel interactie met de klant op diverse lagen inclusief C-level en werkt samen met andere specialisten.

Wij bieden een afwisselende baan in jong, snel groeiend team van ongeveer 35 mensen in een van de succesvolste transactiepraktijken in Nederland. Afhankelijk van je ervaring stuur je teams aan. Naast een focus op IT heb jij de kans om je te ontplooien tot een operationeel specialist. Je krijgt mogelijkheden om te groeien, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk als adviseur met een focus op alles wat speelt rond fusies, overnames en herstructureringen. De transactiewereld is een dynamische omgeving, met een steile leercurve onder interne actieve begeleiding van ervaren partners.

Wat bieden we je?

Als je bij PwC gaat werken, ben je verzekerd van diverse klanten, inspirerende collega’s en uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven.

  • Je krijgt uitstekende opleidingsmogelijkheden.
  • Je wordt onderdeel van een internationale adviesorganisatie.
  • Je speelt een belangrijke rol bij toonaangevende transformatietrajecten.
  • Je krijgt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met onder andere een deels premievrij pensioen, 32 vakantiedagen en lease auto

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, opgericht in 1849. Door verschillende fusies zijn wij inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Digital Technology, Assurance, Tax en Advisory. Wij bedienen een breed scala aan sectoren en klanten.

Wijhebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken in totaal ruim 5.000 mensen. Ons bestaansrecht en onze purpose is ‘building trust in society en solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en inwiewijzijn, waarbij onze waarden – Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible – centraal staan. Meer achtergrondinformatie over ons vind je oponze website.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct via het onderstaande formulier. De deadline om te solliciteren is 30 juni 2018. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Romaana Bharos

Meeloopstage Project & Programma Management - Financiën en Controlling

  • {{tag}}

Meewerken aan de financiële en controlling processen van grote, complexe, impactvolle opdrachten voor de Rijksoverheid: bij PwC krijg je die kans als stagiair(e) bij de afdeling Project & Programma Management. Door de stage ervaar je hoe het is om bij PwC te werken, word je uitgedaagd en besteden we veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Ben je derde- of vierdejaars WO Bachelor- of Masterstudent en studeer je (Bedrijfs)economie of Bedrijfskunde en ben je minimaal vier maanden beschikbaar? Solliciteer dan nu voor deze stageplek.

​Consultant Innovatie & Development

  • {{tag}}

Omzetgroei door sneller, beter en slimmer te innoveren is top of mind in het bedrijfsleven. Er wordt gezocht naar de toepassing van nieuwe technologieën, nieuwe product-service offerings, of het efficiënter organiseren van het innovatieproces.

Als Consultant Innovation & Development draag je bij aan deze verbetering of in sommige gevallen bedenk je de opzet en begeleid je de implementatie van de innovatiefunctie bij organisaties. Je wordt continue uitgedaagd om in de snel veranderende en digitale wereld van vandaag mee te denken en mee te werken aan veranderinitiatieven bij onze klanten om ze voor te bereiden op de dag van morgen. Wij doen dit van strategievorming tot de daadwerkelijke realisatie (Strategy through Execution). Hierbij zetten we in op maatwerk oplossingen en een sterke hands-on aanpak. We werken voornamelijk voor bedrijven uit de sectoren Energy & Utilities, Automotive, Bouw, High Tech en Pharma Medtech sector.

Projectmatig werken, hoge diversiteit, toonaangevende opdrachtgevers en complexe vraagstukken waar Innovatie in combinatie met digitalisering en de toepassing van emerging technologies een belangrijke rol spelen. Zijn dit de thema’s die jou als young professional aanspreken na jouw academische opleiding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben je?

Jij bent analytisch vaardig, daadkrachtig, werkt graag samen met je collega’s en klanten. Daarnaast vind jij het belangrijk jezelf steeds uit te dagen en verder te ontwikkelen.

  • Je bent in het bezit van een (technische/ science) wo-master opleiding;
  • Je hebt een grote affiniteit met innovatie, innovatie processen en belangstelling voor de kansen die Digitalisering en emerging technologies, als,3D printing IoT en blockchain,voor organisaties kunnen bieden;
  • Je hebt circa o tot 3 jaar werkervaring;
  • Je hebt uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal; Duits is een pre;
  • Je weet door adviesvaardigheden je klanten te inspireren en te binden;
  • Jij werkt graag samen met internationale klanten en bent bereid om op projectbasis in het buitenland te werken;
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo.

Hoe ziet je werk eruit?

Als onderdeel van een PwC projectteam werk je samen met onze klanten aan uitdagende en complexe vraagstukken. Dit maakt het werk afwisselend en stelt jou in staat om verschillende organisaties van binnen te zien en samen met de klant verbeterinitiatieven te realiseren.


Naast een Consulting team voor de Financiële Sector en de Publieke Sector heeft PwC een Consulting team voor de Commerciële sector. Wegens sterke groei van dit team biedt PwC jou de kans om in de Commerciële sector in een internationale omgeving met klanten mee te denken en te werken aan innovatieve (technologische) oplossingen.


Ons team dat zich richt op de Commerciële sector bestaat uit verschillende competenties. Als consultant Innovatie & Development werk je primair vanuit het innovatie team. Je werkt veelal nauw samen met de collega’s uit overige competenties en in veel gevallen ook met onze deals, audit en/of tax collega’s. Vaak maak je deel uit van een internationaal projectteam.

Wat bieden we je?

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als consultant werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. Bovendien bieden we je: Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;

  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30-32 vakantiedagen.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.
We hebben 223.000 mensen in dienst, verdeeld over 157 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

De hierboven beschreven vacatures vallen binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse in het werken binnen ons Consulting team in de Commerciële Sector en voldoe jij aan de gewenste functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer
direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten. Binnen twee weken ontvang je bericht over de voortgang. De deadline voor deze vacature is 25 februari. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

Consultant Risk & Compliance

  • {{tag}}

Wil jij groeien, impact maken, het beste uit jezelf en je collega’s halen en heb jij een eigen kijk op thema’s als governance, risk management, internal control en compliance? Kom dan onze snel groeiende Risk & Compliance Consulting praktijk versterken. Wij helpen internationale toporganisaties – zowel Financiële instellingen als organisaties in de commerciële diensten sector - bij het beheerst realiseren van hun strategie en goed in te blijven spelen op veranderingen in wet en regelgeving en de verwachtingen van hun stakeholders. Klik dan door via deze link!

Vacature Meeloopstage Management accounting & control Loc

  • {{tag}}

Ben je bijna klaar met je studie en wil je jouw scriptie schrijven op het gebied van Management Accounting & Control? Krijg je energie van het oplossen van complexe problemen? En zou je graag meer beeld krijgen van werken binnen een consultancy praktijk? Dan bieden wij jou de kans om een interessant onderwerp binnen onze Consulting Finance praktijk te onderzoeken. Naast je scriptie krijg je voldoende mogelijkheden om PwC te leren kennen.

http://www.werkenbijpwc.nl/Vacature/4099/Meeloopstage-Management-accounting--control/

Consultant Infrastructure Finance

  • {{tag}}

Sta jij op het punt om af te studeren, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Is jouw ambitie om mee te werken aan de grootste projecten in Nederland en daarbuiten? Wil je onderdeel zijn van een projectteam dat de aanleg van windmolenparken op zee realiseert en andere toonaangevende, grote werken met maatschappelijke impact? Wil jij je storten op de grote diversiteit aan financiële vraagstukken binnen dit type projecten? Als jij wordt uitgedaagd door de bovenstaande functieomschrijving, maken we graag kennis met jou!

Wie ben je?
Naast een afgeronde academische masteropleiding beschikt de ideale kandidaat over de volgende eigenschappen:

  • Je hebt 0 tot 2 jaar relevante werkervaring;
  • Je bent enthousiast en oprecht gemotiveerd om onze klanten en je collega’s verder te helpen;
  • Je bent analytisch en pragmatisch en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je werkt graag in een team en hebt een gezonde dosis humor;
  • Je bent in staat om verder te kijken dan je eigen vakgebied en hebt affiniteit met vakgebieden als financiën, techniek en strategie;
  • Je functioneert optimaal in een dynamische omgeving met veeleisende projecten en je krijgt energie van het analyseren en oplossen van nieuwe vraagstukken;
  • Je hebt een constante motivatie om jezelf op diverse vlakken te ontwikkelen en hecht je belang aan het geven en gebruiken van wederzijdse feedback.

Hoe ziet je werk eruit?
Wij onze klanten bij het plannen, inkopen, financieren, beheren en uitvoeren van hun meest complexe investeringsprojecten en publiek private samenwerkingen. Ons Infrastructure Finance team bestaat uit multidisciplinaire adviseurs met uiteenlopende achtergronden. Je krijgt de gelegenheid klanten te adviseren rond financiële en strategische vraagstukken variërend van het opstellen van financiële modellen/business cases en het arrangeren van projectfinancieringen, tot het ondersteunen bij de verschillende fases van een tender.

Wat bieden we je?
Als je bij PwC gaat werken, ben je verzekerd van diverse klanten, inspirerende collega's en uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven.

  • Je wordt onderdeel van een toonaangevende, internationale adviesorganisatie;
  • Je krijgt uitgebreide opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Je krijgt een persoonlijke coach toegewezen, die jou begeleidt en jou de ruimte geeft om jouw doelen te verwezenlijken;
  • Wij garanderen een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer waarbij er een goede combinatie zal zijn tussen inhoudelijke - en procesmatige uitdagingen;
  • Je krijgt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met onder andere een deels premievrij pensioen en 32 vakantiedagen;
  • We hebben een gestructureerd programma dat je de mogelijkheid geeft actief deel te nemen aan Corporate Responsibility projecten die een duidelijke maatschappelijke impact hebben.

Wie zijn we?
Bij PwC Nederland werken ruim 4.300 professionals nauw met elkaar samen vanuit 12 vestigingen. We bieden jou volop kansen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk, waarmee je het maximale uit jezelf en jouw carrière haalt. Hierbij verliezen wij onze maatschappelijke verantwoordelijkheid niet uit het oog. De vacature consultant Capital Projects & Infrastructure valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!
Heb je interesse en voldoe je aan de functie-eisen? Solliciteer direct via onze website: www.werkenbijpwc.nl. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief en cijferlijsten indient, ontvang je binnen twee weken bericht over je sollicitatie. Heb je vragen? Bel of mail me gerust:
+31 (0)88 792 20 28
francesca.heukensfeldt.jansen@pwc.com

​Consultant Organizational Transformation

  • {{tag}}

Projectmatig werken, hoge diversiteit, toonaangevende opdrachtgevers en complexe vraagstukken waar digitalisering en de toepassing van emerging technologies een belangrijke rol spelen. Zijn dit de thema’s die jou als young professional aanspreken na jouw academische opleiding? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als consultant bij PwC wordt je continue uitgedaagd om in de snel veranderende en digitale wereld van vandaag mee te denken en mee te werken aan veranderinitiatieven bij onze klanten om ze voor te bereiden op de dag van morgen. Wij doen dit van strategievorming tot de daadwerkelijke realisatie (Strategy through Execution).

Naast een Consulting team voor de Financiële Sector en de Publieke Sector heeft PwC een Consulting team voor de Commerciële sector. Wegens sterke groei van dit team biedt PwC jou de kans om in de Commerciële sector in een internationale omgeving met klanten mee te denken en te werken aan innovatieve (technologische) oplossingen.

Je krijgt training, 1-op-1 coaching en wij besteden veel aandacht aan jouw persoonlijke ontwikkeling.

Wie ben je?

Jij bent analytisch vaardig, daadkrachtig, werkt graag samen met je collega’s en klanten. Daarnaast vind jij het belangrijk jezelf steeds uit te dagen en verder te ontwikkelen.

  • Je bent in het bezit van een afgeronde wo-master opleiding bij voorkeur in een technische of financieel-economische richting;
  • Je hebt circa o tot 2 jaar werkervaring;
  • Je hebt uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal; Duits is een pre;
  • Je weet door adviesvaardigheden je klanten te inspireren en te binden;
  • Je hebt affiniteit met en belangstelling voor Digitalisering en emerging technologies zoals IoT, augmented reality, artificial intelligence en blockchain;
  • Jij werkt graag samen met internationale klanten en bent bereid om op projectbasis in het buitenland te werken;
  • Je gelooft zowel intern als extern in integer handelen en neemt daarin je eigen verantwoordelijkheid;
  • Je bent nieuwsgierig naar de ontwikkelingen binnen je vakgebied en gedreven om het verschil te maken met je team;
  • Je kunt je goed inleven in je collega’s en stakeholders en hebt daarbij oog voor de toegevoegde waarde van eenieder;
  • Je werkt graag in een team, waarbij de verschillende ideeën en perspectieven worden meegenomen in het werk;
  • Je bent innovatief, ondernemend en deinst niet terug voor het uitdagen van de status quo.

Hoe ziet je werk eruit?

Als onderdeel van een PwC projectteam werk je samen met onze klanten aan uitdagende en complexe vraagstukken. Dit maakt het werk afwisselend en stelt jou in staat om verschillende organisaties van binnen te zien en samen met de klant verbeterinitiatieven te realiseren.

Ons team dat zich richt op de Commerciële sector bestaat uit verschillende competenties. Als consultant werk je vanuit één competentie en werk je nauw samen met de collega’s uit overige competenties en in veel gevallen ook met onze deals, audit en/of tax collega’s. Vaak maak je deel uit van een internationaal projectteam.

Als Consultant Organizational Transformation adviseer je onze klanten hoe zij meer waarde kunnen realiseren door hun processen en organisatie te optimaliseren. Hierbij kun je denken aan het toepassen van de nieuwste (digitale) ontwikkelingen, organisatie benchmarks, het ontwerpen en realiseren van nieuwe organisatie- en governance structuren, implementeren van nieuwe organizationele concepten, kostenreductieprogramma’s en Lean Six Sigma procesverbetering.

Wat bieden we je?

Jouw carrière is wat het is: van jou. Jíj bepaalt. Wíj bieden je de kansen. Op uitdagend werk dat er toe doet. Om het maximale uit jezelf te halen. Om mee te bouwen aan het vertrouwen in de maatschappij en een bijdrage te leveren aan het oplossen van belangrijke problemen. Daarbij word je intensief begeleid en er is ruimte voor jouw ambitie en persoonlijke keuzes. We bieden afwisselende werkzaamheden bij vooraanstaande klanten. Je hebt toegang tot een wereldwijd netwerk en deelt je kennis, ideeën en vragen met de beste professionals uit je vakgebied en andere disciplines. Je wordt gewaardeerd om wie je bent én wat je doet. In een inspirerende, inclusieve en respectvolle werkomgeving met leuke collega’s.

Bij PwC sta je aan het roer van je eigen loopbaan. Als consultant werk je in een jong, dynamisch en multidisciplinair team, waarbij persoonlijke en professionele groei centraal staan. Je werk is erg gevarieerd en afhankelijk van de opdracht, de klant, de specialisten in het team en je eigen voorkeuren. Je kunt rekenen op uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven.
Bovendien bieden we je:

  • Een open werksfeer, waarbij je veel kunt oefenen met feedback geven en ontvangen;
  • Een kennisorganisatie waarbij je zowel kunt leren van, als uitgroeien tot, een top specialist;
  • Flexibel werken;
  • Teamevents;
  • De mogelijkheid om na een aantal jaar een periode in het buitenland te werken;
  • Veel trainingen, zowel gericht op soft skills als vakinhoudelijk;
  • Een koffiebar om even (met collega’s) te ontspannen;
  • De mogelijkheid om je binnen de reguliere werktijden in te zetten voor Corporate Responsibility, verschillende netwerken, diversiteit, innovatie en/of recruitment;
  • Veel coaching en oog voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Lease auto of autoregeling;
  • Laptop, iPhone;
  • 30 -32 vakantiedagen.

Wie zijn we?

Wij zijn PwC, ontstaan in 1849 en door verschillende fusies zijn wij nu uitgegroeid tot een wereldwijde zakelijke dienstverlener met activiteiten op het gebied van Assurance, Tax en Advisory. Hier zijn we actief binnen een groot scala aan sectoren en klanten.

We hebben 236.000 mensen in dienst, verdeeld over 158 landen. Bij PwC Nederland werken ruim 4.800 mensen met elkaar samen. Ons bestaansrecht en purpose is ‘building trust in society and solving important problems’. Dit uit zich in onze manier van werken en in wie wij zijn, waarbij onze waarden - Act with integrity, Make a difference, Care, Work together en Reimagine the possible - ons leiden. Voor meer achtergrondinformatie over wie wij zijn, check onze website.

De vacature consultant Organizational Transformation valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van organisatieontwikkeling, fusies en overnames, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse in het werken binnen ons Consulting team in de Commerciële Sector en voldoe jij aan de gewenste functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct onderstaand aanmeldformulier en upload je CV, motivatiebrief en cijferlijsten. Binnen twee weken ontvang je bericht over de voortgang. De deadline voor deze vacature is 25 februari. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Francesca Heukensfeldt Jansen

Consultant Capital Projects & Infrastructure

  • {{tag}}

Wil jij in een multidisciplinaire setting de grootste projecten van Nederland en daarbuiten tot een succes brengen? Durf jij verder te kijken dan ‘techniek’? Dan is een baan binnen het Capital Projects & Infrastructure team van PwC Consulting iets voor jou.

PwC adviseert grote gerenommeerde partijen aan publieke en private kant bij de realisatie van grote kapitaalintensieve projecten en publiek private samenwerkingen. In deze projecten begeleidt PwC klanten gedurende de volledige projectlevenscyclus, van strategie tot en met projectrealisatie en exploitatie.

Als Consultant binnen Capital Projects & Infrastructure maak je onderdeel uit van een team dat in nauwe samenwerking met de klant zowel nationaal als internationaal werkt aan uitdagende en complexe vraagstukken. Voor meer informatie, klik dan op deze link.

Consultant Data Analytics

  • {{tag}}

Als Consultant bij Data Analytics doe je voortdurend een beroep op je analytische én je communicatieve vaardigheden. Je wordt uitgedaagd jezelf te overtreffen en je bent breed inzetbaar. Je werkt samen met zowel collegae uit je eigen team als uit andere teams binnen PwC, waardoor je je kunt ontwikkelen in je eigen vakgebied én je optimaal kunt leren van elkaars expertise. Startdatum in overleg.

Een startend consultant bij Data Analytics is onderdeel van het Consulting Traineeship, een tweejarig traject waarin veel aandacht wordt besteed aan je persoonlijke ontwikkeling.

Wie ben je?

Je staat op het punt van afstuderen of hebt dit net gedaan en wilt jezelf graag verder ontwikkelen. Als Consultant Data Analytics wil je groeien, relaties opbouwen, impact maken en het beste uit jezelf en je collega’s halen.

Je hebt een (bijna) afgeronde Econometrische, Wiskundige of aanverwante opleiding op academisch niveau met goede studieresultaten.

Je hebt circa 0 tot 2 jaar relevante werkervaring.

Je hebt communicatieve en commerciële kwaliteiten.

Je combineert heldere communicatie en technische kennis en biedt daardoor toegevoegde waarde aan zowel analytisch als minder analytisch ingestelde klanten.

Je bent een ambitieuze teamspeler die graag kwaliteit levert.

Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Hoe ziet je werk eruit?

Je werkt binnen het team Data Analytics en gebruikt je analytische vaardigheden om praktische oplossingen te bedenken voor complexe problemen binnen de publieke, commerciële en financiële sector. Je werkzaamheden bestaan uit business modelling, (financieel) risicomanagement, procesoptimalisatie (waaronder Lean Six Sigma), executive decision support, performance management, datamanagement, customer analytics, predictive analytics en corporate intelligence.

Wat bieden we je?

Als je bij PwC gaat werken, ben je verzekerd van diverse klanten, inspirerende collega's en uitgebreide arbeidsvoorwaarden die zijn opgesteld met aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven.

Als Consultant Data Analytics werk je in een jong, dynamisch team met een passie voor en een academische achtergrond in Econometrie, Statistiek en/of Wiskunde. Door jouw en onze gecombineerde expertise zijn we in staat complexe problemen en vraagstukken te vertalen naar praktische adviezen en inzichten, waarmee we in samenwerking met klanten innovatie en resultaatverbetering bewerkstelligen.

Wie zijn we?

Bij PwC Nederland willen we een bijdrage leveren aan het vertrouwen in de maatschappij en het oplossen van belangrijke problemen. Wij zijn een netwerk van firma’s in 157 landen met meer dan 208.000 mensen. In Nederland werken ruim 4.400 mensen met elkaar samen. Wij zien het als onze taak om kwaliteit te leveren op het gebied van assurance-, belasting- en adviesdiensten.

De vacature consultant Data Analytics valt binnen het werkveld Advisory, waarin we klanten adviseren op de terreinen van fusies en overnames, organisatieontwikkeling, performance improvement en crisismanagement.

Solliciteer nu!

Heb je interesse en voldoe je aan alle functie-eisen? Bekijk hier onze sollicitatieprocedure of solliciteer direct via de button ‘Solliciteren’. Als je jouw sollicitatie inclusief CV, motivatiebrief, cijferlijsten van je bachelor- en masteropleiding indient, ontvang je binnen 2 weken na het verstrijken van de deadline bericht van ons. De deadline om te solliciteren is 13 maart 2017. Heb je vragen over deze vacature? Bel of mail me gerust.

Romaana BharosRomaana Bharos

+31 (0)88 - 792 35 30

romaana.bharos@nl.pwc.com

http://www.werkenbijpwc.nl/Vacature/3405/Consultant-Data-Analytics/

Vacature Consultant Financial Services

  • {{tag}}

Aan de slag gaan als consultant bij een wereldwijde kennisorganisatie met toonaangevende klanten is de ideale start van je carrière. Je wordt uitgedaagd jezelf te overtreffen en je bent breed inzetbaar. Dit vraagt veel van je, maar dit doe je niet alleen. We besteden veel aandacht aan je persoonlijke ontwikkeling. Zowel on the job als door verschillende (soft skills) trainingen, waardoor je je kunt ontwikkelen in je eigen vakgebied en je optimaal kunt leren van elkaars expertise.

Wie ben je?

Bij Consulting helpen we bedrijven, overheden en instellingen bij transformatieprocessen die onder meer ontstaan als gevolg van strategische vernieuwingen, wet- en regelgeving, businessmodellen of informatiesystemen. Als Consultant bij PwC geef je je carrière een vliegende start. Je wilt je verder ontplooien, je opgedane kennis delen, je netwerk uitbreiden en het beste uit jezelf en je collega’s halen.

  • Je hebt een afgeronde opleiding op academisch niveau met goede studieresultaten, bij voorkeur Finance, (Bedrijfs-)Economie, (Technische) Bedrijfskunde. Als je een andere studieachtergrond hebt, maar aantoonbare affiniteit met de financiële sector, komen we ook graag met je in contact.
  • Je hebt 0-2 jaar relevante werkervaring.
  • Je bent analytisch sterk, nieuwsgierig en vindt het leuk om in multidisciplinaire teams te werken. Tegelijkertijd kun je goed zelfstandig werken.
  • Je bent in staat kritisch te denken en vindt het leuk om op een praktische manier steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen.
  • Je bent sociaal, ambitieus en zeer gemotiveerd om verder te leren.
  • Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
  • Je hebt affiniteit met Excel (pré).

Consultant Financial Services Regulatory Technology

  • {{tag}}

Door de sterke groei van onze consultancy business in Financial Services zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die ervaring hebben met Regulatory Reporting, RegTech en het configureren van state of art applicaties.

Als consultant technology consultancy werk je dagelijks samen in multidisciplinaire teams om binnen de pensioen- en verzekeringssector complexe digitale vraagstukken op te lossen.

Wil jij werken in een snel groeiend, jong en dynamisch team en werk je graag samen met de klant waarbij jou kwaliteiten in teamverband het verschil maken? Dan nodigen we je graag uit om bij PwC te komen werken.

Voor meer informatie, kijk dan op de site van Pwc!

Consultant Financial Services Technology

  • {{tag}}

Door de sterke groei van onze consultancy business in Financial Services zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s die ervaring hebben met IT architectuur, Business Intelligence, Regulatory Reporting, RegTech, applicatie configuratie en IT projectmanagement. 

Als consultant technology consultancy werk je dagelijks samen in multidisciplinaire teams om binnen de pensioen- en verzekeringssector complexe digitale vraagstukken op te lossen.

Wil jij werken in een snel groeiend, jong en dynamisch team en werk je graag samen met de klant waarbij jou kwaliteiten in teamverband het verschil maken? Dan nodigen we je graag uit om bij PwC te komen werken. Voor meer informatie, zie de site van PwC.

Associate Corporate Treasury Solutions

  • {{tag}}

Wil jij internationaal opererende bedrijven helpen hun Treasury functie effectief en efficiënt in te richten? Kom dan ons team versterken per 1 september.

Wie ben je?

Je bent een teamspeler die ook onder bijvoorbeeld tijdsdruk kwaliteit blijft leveren en op eigen initiatief kan acteren. Daarnaast ben je bent sociaal vaardig, nieuwsgierig en meer dan gemiddeld geïnteresseerd in complexe financiële en organisatorische vraagstukken. Meer concreet verwachten wij dat je onder andere beschikt over:

- een met goede resultaten en (bijna) afgeronde Universitaire studie (Voorkeur gaat uit naar kandidaten met een studie Finance en/of Bedrijfseconomie);

- uitstekende analytische en communicatieve vaardigheden (woord en geschrift);

- excellente beheersing van Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint);

- een meer dan gemiddelde interesse voor Financiële Markten en Treasury;

- uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift);

- je hebt 0 tot 3 jaar ervaring binnen een Corporate Treasury of Finance afdeling of bewezen affiniteit met Treasury en/of deelonderwerpen binnen Treasury.

Hoe ziet je werk eruit?

Als Associate binnen het Corporate Treasury Solutions (CTS) team werk je mee aan aansprekende projecten, vaak met een internationaal karakter en maak je kennis met uiteenlopende werkzaamheden binnen het team. Je werkt samen met ervaren specialisten op diverse projecten bij klanten, zoals bijvoorbeeld:

- Het opstellen en valideren van Treasury beleid;

-Het selecteren en inrichten van Cash Management infrastructuren;

- Het inrichten van exposure en Cashflow Forecasting modellen ten behoeve van Risico Management op het gebied van Valuta, Rente en Commodities;

- Het adviseren op het gebied van Treasury Organisatie, Processen en Control;

- Ondersteuning bij project management activiteiten;

- Je brengt voor een klant de vereisten voor een Treasury Management systeem in kaart zodat het aansluit bij de cultuur en processen van de organisatie.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Afstudeerstage - Risk Assurance

  • {{tag}}

Je bent bijna klaar met je masterstudie en je wil je scriptie of afstudeeropdracht graag bij een bedrijf schrijven. Bij Risk Assurance hebben wij afstudeermogelijkheden het hele jaar door en bieden daarin ook een goede begeleiding. Stagiaires krijgen een goede indruk van de praktijk en hebben toegang tot kennis en databronnen die doorgaans niet op universiteiten aanwezig zijn. In veel gevallen is een succesvolle stage een mooie eerste stap voor een verdere carrière binnen PwC.


Een scriptiestage bij PwC biedt jou de gelegenheid om waardevolle en relevante ervaring op te doen. Naast het schrijven van je scriptie is het ook mogelijk om praktijkervaring op te doen. In het Risk Assurance team ondersteun je onze klanten met innovatieve diensten, producten en tools bij het proactief bewaken en managen van risico’s in een steeds complexere samenleving. Enerzijds help je hen met het controleren en beoordelen van interne controlesystemen en fraudepreventie ter ondersteuning van een betrouwbare jaarrekening. Anderzijds geef jij klanten advies op het gebied van bijvoorbeeld big data, cyber security, data analyse en ERP systemen. Alles in het kader van risico en beheersing.

Wie ben je?

Als stagiair binnen Risk Assurance wil je ervaring op doen om vervolgens je carrière een vliegende start te geven. Je bent een gedreven student die graag het beste uit zichzelf haalt. Je bent ambitieus, blijft jezelf ontwikkelen en wilt graag het verschil maken.

Je zit in de laatste fase van je master Bedrijfseconomie, (Technische) Bedrijfskunde, (Bestuurlijke) Informatiekunde, Business Information Management, Informatica, Econometrie, Wiskunde of andere aanverwante opleiding.

  • Je hebt affiniteit met bedrijfs- en IT-processen.
  • Je bent sociaal vaardig en een echte teamplayer.
  • Je hebt vernieuwende ideeën en durft buiten gebaande paden te denken.
  • Je bent 3 tot 6 maanden beschikbaar (minimaal 3 dagen per week).
  • Je ziet deze afstudeerstage als een opstap naar een baan bij PwC.

Hoe ziet je werk eruit?

Je belangrijkste bezigheid is het schrijven van je scriptie of afstudeeropdracht. Als afstudeerstagiair krijg je voldoende mogelijkheden om PwC te leren kennen. Je werkt bij ons op kantoor aan je onderzoek of afstudeerscriptie. Uiteraard kan je al je verplichtingen blijven volgen tijdens je stage.

We gaan graag in discussie over jouw ideeën over een onderwerp. Er is veel mogelijk, denk aan onderwerpen zoals Enterprise Risk Management, Cloud Computing, Robotisering, Internet of Things (IoT), Continuous Assurance, IT-gerelateerde regelgeving of data-analyse.

Door de open cultuur en ruimtes heb je veel contact met alle collega's. Je zult hierdoor merken dat jouw ondersteuning binnen de groep niet beperkt blijft tot alleen jouw begeleider. Andere collega’s staan jou ook graag bij wanneer je vragen hebt of tegen problemen aanloopt. Doordat je omringd bent door professionals die veel verschillende klanten bedienen, heb je volop mogelijkheden om jouw kennis, theorieën en conclusies aan de praktijk te toetsen.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Vacature Afstudeerstage Supply Chain Management

  • {{tag}}

Ben je bijna klaar met je studie en wil je een onderzoek schrijven dat gerelateerd is aan het vertalen van Supply Chain Management concepten uit je studie naar de praktijk? Ben je geïnteresseerd in het vak van consultant en het daarin aanpakken van complexe problemen en vraagstukken samen met de klant? Dan bieden wij jou de kans om een interessant onderwerp binnen het Supply Chain Management team te gaan onderzoeken en hier je scriptie aan te wijden. Dit team is onderdeel van PwC Advisory en helpt bedrijven met complexe problemen en transformaties op het gebied van logistiek, planning, inkoop en ketenmanagement. Tijdens je afstudeeronderzoek kom je in aanraking met de opdrachten en aanpak van het Supply Chain Management team en leer je natuurlijk de teamleden goed kennen.

Wie ben je?

Als afstudeerder binnen het Supply Chain Management team wil je een onderzoek doen dat theorie en praktijk verbindt. Je bent een talentvolle, gedreven en ambitieuze student met een passie voor het slim kopen, maken en leveren van producten en diensten. Je wilt je verder ontplooien, je opgedane kennis delen, relaties opbouwen en het beste uit jezelf en je collega’s halen.

  • Je zit in de laatste fase van je wo master (Supply Chain Management of een gerelateerde studie);
  • Je hebt interesse in onderwerpen als logistiek, planning, inkoop, ketenmanagement en organisatieverandering;
  • Je bent sociaal vaardig en een echte teamplayer;
  • Je hebt vernieuwende ideeën en durft buiten de gebaande paden te denken;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
  • Je bent 4 tot 6 maanden beschikbaar;
  • Je ziet deze afstudeerstage als een mogelijke opstap naar een baan bij PwC als starter in het Trainee Programma.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Vacature Consultant Operations

  • {{tag}}

In de snel veranderende wereld van vandaag de dag, zijn bedrijven genoodzaakt om hun primaire proces continue aan te passen aan nieuwe marktomstandigheden en technologische ontwikkelingen. Dit resulteert in optimalisatie- en herinrichtingsvraagstukken. PwC biedt je de kans om in een internationale omgeving mee te denken en mee te werken aan innovatieve oplossingen die onze klanten voorbereiden op de dag van morgen. 

Wij zoeken een ambitieuze, zelfstandige Consultant Operations met technisch en/of creatief talent.

Wie ben je?

Als persoon ben jij analytisch vaardig, creatief, daadkrachtige, pragmatisch, communicatief, werk je graag samen met collega’s en klanten en je kunt goed je eigen resultaten managen. Daarnaast:

  • Ben je onlangs afgestudeerd of heb je maximaal twee jaar werkervaring;
  • Heb je een afgeronde opleiding (zoals bedrijfskunde, organisatiekunde, Supply Chain Management of andere relevante opleiding) op academisch niveau (Master);
  • Heb je een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Ben je enthousiast en oprecht gemotiveerd om onze klanten en je collega’s verder te helpen;
  • Vind je het leuk om op een praktische en creatieve manier steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen;
  • Vind je het stimulerend om opdrachten met grote impact te doen met aanspreekpunten op hoog niveau binnen de klantorganisatie;
  • Weet je door adviesvaardigheden je klanten te inspireren en te binden.

Associate – Risk Assurance

  • {{tag}}

Wil je werken en studeren tegelijk én je carrière in de hoogste versnelling zetten? Deze vacature voor Associate bij Risk Assurance biedt je zowel praktijkervaring als vakinhoudelijke verdieping binnen een (inter)nationale omgeving. Je leert hoe je waarborgen en verbeteringen brengt in de bedrijfsprocessen, informatiesystemen en risicobeheersing van je klanten, die in sterke mate meewegen bij het behalen van hun ondernemingsdoelstellingen. Altijd draagt jouw hulp bij onze klanten bij aan hun maatschappelijke relevantie.

Wie ben je?

Je bent een gepassioneerde starter voor Risk Assurance en wilt de mooiste start van je carrière. Je wilt groeien, relaties opbouwen, impact maken en het beste uit jezelf en je collega’s halen.

  • Je hebt een afgeronde WO-opleiding (Bedrijfs-) Economie, (Technische) Bedrijfskunde, Information Management, Informatica, Econometrie of Wiskunde.
  • Je wilt zowel audit als advieswerk doen
  • Je neemt verantwoordelijkheid, werkt graag in een team en bent analytisch en leergierig.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels.

Hoe ziet je werk eruit?

Je volgt trainingen en draait daarna direct mee in de praktijk. Jouw klanten variëren van lokale spelers tot grote multinationals in verschillende marktsectoren. Je interviewt je klanten, verzamelt informatie (bijvoorbeeld via data-analyse), beoordeelt de betrouwbaarheid van interne (geautomatiseerde) processen, adviseert over risicobeheersing en implementeert. Je werkt regelmatig bij de klant en leert van de ervaren PwC’ers met wie je samenwerkt.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Vacature Intern Customer and Digital

  • {{tag}}

As an intern of the Customer and Digital team, you will help organisations improve the customer/user side of their business and give them advice on the opportunities and challenges of digitisation. You will conduct this within the full width of the consulting field, from strategy through execution. During this internship you have the opportunity to develop your skills, gain new insights and build relationships which will benefit you in the rest of your career.

Wie ben je?

You are a talented, ambitious and eager student, who likes to work in an international and dynamic team and like to experience several components of consulting. You are/ have…

  • At minimum a third year bachelor student (business, marketing, communication, innovation, engineering);
  • Available on a full-time basis, between 4 and 6 months, starting in September 2017 (exact date TBD with you);
  • Affinity with strategic and operational assignments;
  • Analytical mind-set and skillful in using PowerPoint and Excel;
  • Strong in communication and able to write and read English fluently

Preferred (not required)

  • Basic understanding of Dutch;
  • Experience in writing blogs and knowledge of technological innovations;
  • Experience in Customer Experience, marketing, innovation, digitization, organisational structures, and/or prototyping.

Hoe ziet je werk eruit?

You are an important link within the team and support the team in delivering engagements and pitches. You will help in analysing strategic and operational questions and other questions concerning client and market segmentation, e-commerce, Smart Cities and marketing & sales. Together with your coach, you will plan a learning program and your own responsibilities during the internship.

For further information, click here!

Vacature Consultant Customer & Operations

  • {{tag}}

Disruptive start-ups, innovatieve technologieën, en complexe wet- en regelgeving. Zomaar een aantal ontwikkelingen die spelen in de Financial Services sector. Onze klanten staan voor interessante uitdagingen: “Welke kansen biedt Robotics ons?”, “Hoe komen we tegemoet aan de eisen van de consument en brengen we tegelijkertijd de kosten omlaag?” en “Wat is de impact van digitalisering op onze organisatie?”. Wil je jouw ideeën en realisatiekracht inzetten voor het veranderen van de financiële sector? Wil je werken in een multidisciplinair team en in een internationale omgeving? Wij zijn op zoek naar een ambitieuze en ondernemende Consultant Customer & Operations voor ons Financial Services team.

Wie ben je?

Je bent een startend professional met technisch en creatief talent en je bent geïnteresseerd in een carrière als consultant binnen de financiële sector. Net als je collega’s binnen PwC ben je enthousiast, gedreven en combineer je een scherpe geest met communicatieve vaardigheden. Je herkent jezelf in onderstaand profiel:

  • Je hebt onlangs je masteropleiding afgerond, bij voorkeur in een technische of financieel-economische richting, of hebt 0-2 jaar werkervaring;
  • Je vindt het uitdagend om op een praktische en creatieve manier steeds weer nieuwe vraagstukken te analyseren en op te lossen in omgevingen waar technologie een doorslaggevende rol speelt;
  • Je hebt ambitie om de financiële sector van binnen uit te leren kennen en je hebt de passie om inhoudelijke onderwerpen door en door te willen begrijpen;
  • Je wil zowel projecten in binnen- als buitenland uitvoeren.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Vacature Meeloopstage Management accounting & control

  • {{tag}}

Ben je bijna klaar met je studie en wil je jouw scriptie schrijven op het gebied van Management Accounting & Control? Krijg je energie van het oplossen van complexe problemen? En zou je graag meer beeld krijgen van werken binnen een consultancy praktijk? Dan bieden wij jou de kans om een interessant onderwerp binnen onze Consulting Finance praktijk te onderzoeken. Naast je scriptie krijg je voldoende mogelijkheden om PwC te leren kennen.

Wie ben je?

  • Je doet een universitaire studie en bevind je in de afrondende fase van je bachelor of je bent bezig met een master in een financieel economische studierichting;
  • Je hebt uitstekende academische resultaten;
  • Je bent analytisch sterk onderlegd en stelt kritische vragen;
  • Je hebt een gezonde nieuwsgierigheid en je vindt het uitdagend om je in complexe problemen vast te bijten;
  • Je bent aantoonbaar een uitstekende teamspeler;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

Afstudeerstage Finance - Consulting

  • {{tag}}

Ben je bijna klaar met je studie en wil je jouw scriptie over een onderwerp schrijven dat gerelateerd is aan ontwikkelingen binnen de financiële functie? Dan bieden wij jou de kans om als onderdeel van ons Finance team een interessant onderwerp te onderzoeken. Het Finance team is onderdeel van PwC Advisory en werkt dagelijks aan het vormgeven en optimaliseren van de financiële functie van aansprekende klanten uit binnen- en buitenland.

Wie ben je?

  • Je volgt een universitaire opleiding en bent bezig met je Master in een financieel-economische studierichting;
  • Je hebt uitstekende academische resultaten;
  • Je bent analytisch sterk en stelt kritische vragen;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je hebt een gezonde nieuwsgierigheid en je vindt het uitdagend om je in complexe problemen vast te bijten;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Voor meer informatie, klik dan op deze link!

{{notify.title}}